Godmorgon vänner.

Jag är tillbaka i Örebro sedan några dagar och har mest bara tagit det lugnt sedan jag kom hem. Vaknade upp med skön träningsvärk i hela överkroppen imorse efter att ha varit på gymmet själv för första gången på evigheter(hatar att vara själv på gymmet, känns som att ALLA stirrar). Men hur som helst. Jag vågade mig på att avsluta passet med några chins, OCH JAG KLARADE TVÅ OMVÄNDA PÅ RAD. Kämpar fortfarande på den vanliga varianten, hehe, men jag är galet stolt. Mitt mål är att efter sommaren klara tre i rad av vanliga och omvända.

Imorse skulle jag springa med Malin, men förutom träningsvärk så vaknade jag upp med halsont, så där försvann de planerna. Ska försöka ta det lugnt idag. Får se om det blir något midsommarfirande för mig ikväll.

Innan passet igår. Hade på mig mitt nya träningslinne från Nike. Underbart skönt och fint med inbyggd sporttop. Köpte det efter att ha fått min andra brottarlinne-bränna för i år. Behövde ett som ger lite snyggare linjer om jag tränar ute!
 
 

Kommentera

Publiceras ej