Hej vänner. Oj så länge sedan jag bloggade nu. Kände att det var på tiden, och så kände jag att jag ville visa upp dessa godingar som kom på posten idag. De är från JFR.se, Modellen heter "Get Lucky". Är helnöjd, förutom att jag typ känner mig blind i så mörka glas. Men det kanske blir bättre i solljus istället för det grå-regniga örebro som visar sig idag. 
 
Förresten så får jag ofta frågor om mitt sminkintresse, då många som kommer hem till mig snabbt ser min megasamling i badrummet. Ja, jag älskar smink. Drömmer lite om att utbilda mig till make-up artist om min kemikarriär skiter sig, eller på sidan av. 
 
Älskar att leka mig fram med färg och form, både på mig själv och andra. Det är så kul att kunna dela med mig av detta intresse, då det varit poppis bland många vänner, så jag tänkte sätta ihop lite sminktips och favoriter framöver. Hoppas ni inte blir mega-uttråkade!

Kommentera

Publiceras ej