Ojsan, här var det tomt.
 
Sedan senast har jag hunnit ha en mysig klassreunion, dock på världens sämsta event ordnat av marité.. Skäms nästan över kvalitén där. Aja, inte ska jag vara bitter för det nu. Fick ju träffa alla fina vänner där hemma, så jag är helt klart nöjd ändå! Saknar dom redan.
 
Sedan tänkte jag passa på att hälsa 2014 varmt välkommen. Jag är säker på att vi kommer bli goda vänner. Det nya årets ankomst firades med mysig 3-rättersmiddag, rosé, sällskapsspel och fyrverkerier med bland andra Pernilla. Mycket trevligt och alldeles lagom festligt. Det tyckte även min kropp dagen efter, då jag satte mig på tåget tillbaka till Örebro. Och här sitter jag nu, drunknandes i allt plugg jag inte orkat ta tag i under jul. Som man bäddar får man ligga, hehe.
 
 
Ledsen för dålig kvalité på bilderna. Min lilla Nikon 1 klarar inte av att ta bra bilder om det inte är ute i dagsljus.. MEN jag har ett nytt fint objektiv på väg hem till mig nu, så då jäklar.
 
 
 
 

Kommentera

Publiceras ej