Hörrni jag måste bara tipsa er om detta fina nagellack jag fann på H&M för ett tag sedan.

Det högra, "moonlight" jag lite besviken på, för det skimrar superfint i flaskan, men på nageln var det lite grått..  Tror det krävs minst 3-4 lager för att få det snyggt.
 
Hur som helst.. Det vänstra, "did I tell you?", är jag helt såld på. Jättefint över ett annat lack(troligtvis megasnyggt på svarta naglar) och ännu bättre med så många lager att det blir heltäckande.
 
Här använde jag två lager "moonlight" och sedan två lager "did I tell you?".
 
Hittade en anledning till att slippa plugga en stund genom att måla tånaglarna, och jag ler varje gång jag kikar ner på dom! Lade ett lager "moonlight som en grund och typ  6 lager "did I tell you" ovanpå. Glittrar fantastiskt fint om mina små tossingar, men eftersom vissa tycker att fötter är äckliga så skippar vi bild på det.
Nu, tillbaka till mina molekylorbitaler.
 

Kommentera

Publiceras ej