Denna vecka höll på att bli en helvetesvecka utan dess like. Så många saker som skulle hinnas med innan jag äntligen får sätta mig på tåget hem på fredag, och utöver det en tentaresultat som hängde i luften och hotade med U.
 
I måndags hade vi labb till 17, blev kvar till 20.15 för att allt gick i snigelfart. Trött och hungrig efter många timmar utan något i magen var vi, och vi hade då förlorat 3 timmar då vi tänkt skriva labbrapport. Inte bra. Dock vände allt redan tisdag eftermiddag. Vi fick veta att vi bara behövde skriva halva labbrapporten eftersom allt gick snett, och sedan kom det. Tentaresultatet. Den lyckligaste stunden på länge. Vg. Va? står det vg? Näe... Är det här verkligen min tenta? Jo... SJUKT. woooop. Över all förväntan. Överlycklig vandrade vi till biblioteket och skrev klart nästan allt på labbrapporten. Idag väntar sista rycket, sedan ska jag packa, städa, tvätta och åka
hem. Längtar så himla mycket.


För att inlägget inte ska bli allt för tråkigt bjuder jag på en bild från Dublin och Eminem. Pernilla och random dude hugging.
 

Kommentera

Publiceras ej